onsdag 7. april 2010

Første jobb-dagen er over

I dag ringte vekkerklokka kl 8.00. Den har ikke gitt lyd fra seg på 1 år og 3 mnd. Grusom lyd. Da måtte jeg opp. Og ungene våkna litt etter meg. Vi spiste frokost, og stellte oss. Jeg skulle ta med meg Isabelle, og levere henne på veien. Jeg starter jo kl 10 på jobb, så jeg får levert henne til samme tid som jeg har gjort hele tiden egentlig.
Fram til vi dro, koste jeg ekstra masse på Matheo-gutten min. Kysset og koset en hel haug.. Hehe.. Var tøft og reise fra han altså. Så etter jeg hadde levert snuppa i barnehagen, når jeg satt i bilen på vei til jobb, måtte jeg faktisk kjempe mot tårene.. Hehe. Uff.. Snakk om hønemor da..
Da jeg kom til jobben gikk det en del greiere.. Med en gang jeg fikk en kunde, og sto og klippte, så glemte jeg det jo bort, at det gikk bare bedre og bedre. Jeg syns det var kjempegøy og klippe igjen, og farge hår :-)

I døra når jeg kom hjem, ble jeg møtt av ei snuppe som hoppa rundt halsen på meg, som nektet og gi slipp, og en smørblid, liten prins som kom krabbende mot meg med en gang.. Da smeltet mammahjertet ja;) Isabelle syns nemlig det er utrolig dumt og rart at mamma har begynt å jobbe.. Hmmm..

Nå har jeg bare morgendagen på jobb igjen, så er det helg. Deilig jeg starter med kort-uka mi altså. Til helgen skal jeg bare kose meg med familien min.. Finnes ikke noe som er bedre enn det.♥

1 kommentar:

ingrid sa...

årr...knytter seg i magen når jeg leser dette...gruer meg en hel haug til å begynne å jobbe, og måtte levere lillegutt i barnehagen for første gang!!Kommer til å hylgrine...så forstår deg godt!!