fredag 21. november 2008

Vært hos jordmor idag:o)

Idag var jeg på kontroll hos jordmor. Den samme jeg gikk til i forrige svangerskap, og hun syns det var såå koselig å se meg igjen:o) Var utrolig koselig, vi satt og pratet 1 time. Utrolig rart å sitte i samme stol som sist.. Var på samme tid jeg gikk gravid sist også, så følte virkelig som en deja vù.. Hehe. Jeg fikk høre hjertelyden til lille smula i magen. En så utrolig herlig lyd. Får nesten tårer i øyene hver gang.. hehe. Og magen er vokst så fin som den skal. Alt så bra ut! Utrolig deilig følelse og få bekreftet nok en gang at lille elskling i magen vokser som h*n skal! :o) Nå er vi såå spente på hvem som gjemmer seg inni der også.. Er du en lillebror eller en lillesøster? Vi elsker deg allerede utrolig høyt hvertfall! :o)

Ingen kommentarer: