torsdag 15. januar 2009

Nå er det lenge siden jeg har skrivd noe..

De siste ukene har jeg egentlig bare vært veldig sliten, og hatt veldig vondt i bekkenet.. Så nå måtte jeg bli sykmeldt 100% i første omgang, ut januar. Så får vi se hvordan det går etter det.... Jeg hater å være sykmeldt, og ville ikke, men legen sa jeg ikke hadde valg denne gangen. Jeg vil jo ikke ende opp på krykker flere mnd etter babyen er kommet heller. Så må tenke på helsa. Nå er jeg 23+1 uker, og syns faktisk tiden går veldig fort. Har jo nok å styre med i hverdagen uansett, med en herlig liten prinsesse som er både trassig, morsom, blid og snill<3 Og kanskje jeg faktisk får tilbake litt energi, sånn jeg orker å være litt mer med henne, og ikke bare sofaen :( Bortsett fra bekkenet, er formen min egentlig veldig fin. Skulle neste ikke tro jeg var gravid ellers, bortsett fra hvis jeg ser ned på magen da.. hehe:P Den begynner jo å bli veldig svær syns jeg. Og lille krabaten inni der er veldig vill og sparker mammaen sin hele dagen lang. Og storesøster har også prøvd å kjenne spark, men ikke så lett. Hender hun bare vil dytte magen inn igjen også. Men hun gleder seg til å hjelpe mammaen sin med stell og synging osv sier hun<3<3

Ingen kommentarer: