lørdag 24. oktober 2009

Matheo må på mammaavenning..


Etter vi var på 5 mnd kontroll på helsestasjonen på onsdag, fikk vi beskjed om at Matheo ikke trenger det ene måltidet på natta lengre.. Han har sovnet ca kl 21 på kvelden, og våknet i 3-4 tiden for å få litt mat, så sove igjen til ca 7-8. De mente at han var så stor nå, at grunnen til at han egentlig vil ha det ene måltidet er mest pga kosen.. Da får han jo komme opp, og sove sammen med meg.. Vi tenkte å vente til helgen, for da har Kris fri. Så i natt har jeg sovet nede sammen med snuppa for at han ikke skulle lukte at jeg var der.. hehe, og Kris skulle ta han og gi han kun vann på flaske når han våknet.. Men tror dere at det gikk smertefritt?? Haha. Jeg våknet da jeg hørte han skreik oppe, og hørte Kris løp fra kjøkkenet og inn på soverommet flere ganger.. Så sto jeg opp, og sto i trappa for å få med meg det som skjedde, for det gjorde vondt i mammahjertet, og jeg følte meg som verdens værste mamma akkurat da.. Ville bare gå opp og gi han mat selv:) Til slutt så klarte jeg ikke la vær, og Kris sa at han ikke ble fornøyd i det heletatt.. Så da ble det et par minutter på puppen da:S Så gikk jeg ned igjen og la meg med snuppa.. Uff.. var jo helt meningsløst at jeg sov der inatt, og dette gikk ikke helt som planlagt.. MÅ prøve igjen inatt, men det er ikke lett:(

Ingen kommentarer: