onsdag 9. desember 2009

Endelig uthvilt!

I dag fikk jeg faktisk sovet til klokka 7.30! Og jeg merker så godt forskjell på det enn å stå opp kl 6.. Begge ungene vimset rundt oppi senga en del, men de lot faktisk mamma få sove:P
Isabelle satt og så på blåfjell mens jeg fikset meg selv og Matheo, samtidig som hun selv spiste frokost. Så jeg fikk unna en del samtidig. Hver morgen er jo en kabal som skal gå opp, for at vi ikke skal komme i barnehagen altfor sent heller..


Nå er hun levert, Matheo ligger ute i vognen og sover, og nå kan endelig jeg spise frokost og drikke en deilig kopp med kaffe

3 kommentarer:

Camilla sa...

haha høres kjent ut det styret om morningen,, vi mammar skulle fått utdelt to armer til ved fødselen :)

Du ser veldig kjent ut?? tror jeg har sett deg før men klarer ikke helt å plasere deg ?? kanskje jeg bare har vært inne på bloggen din før... hmmm jaja evig surrehue det er meg :)

Fin blogg!

Veronica:o) sa...

hehe, ikkesant ;) Er alltid styr og stress på morgenen, og barn som ikke vil ditt og datt, eller ha på de klærne de skal.. hehe:P Ja, 2 armer til ved fødsel hadde vært fint! hehe.

Hmm.. Hvem er du da? Har du blogg? Hvor bor du?

Hyggelig at du liker bloggen min! :)

Camilla sa...

hei igjen..
jeg r fra ski..Camilla heter jeg :)
www.camillaogeleahs.blogspot.com