tirsdag 5. oktober 2010

Er det mulig?? En stappfull fridag.....

I dag er det tirsdag, og da har jeg vanligvis fri... Men siden det er sykdom på jobben min, så jobbet jeg litt ekstra i dag istedet  Siden jeg pleier og trene fast hver tirsdag morgen, hadde jeg selvfølgelig kjempedårlig samvittighet pga jeg ikke fikk trent som vanlig, så da jeg var ferdig på jobb kl 14, dro jeg rett til Jimu.
Nå har Coop Mega 40 % rabatt på alt av Pierre Robert også, så etter treninga dro jeg rett til nærmeste Coop Mega butikk- i spydeberg. Der hamstret jeg en haug av ull til barna.. Da jeg var ferdig der var kl blitt 16.30, og tok kursen rett mot barnehagen, for og hentene gullene.. Vi var vel hjemme litt over fem, og hadde plutselig syyyykt dårlig tid, for dansinga begynner jo kl 18! Vi heiv i oss littgrandiosa, og ungene måtte ha med noen biter i en matboks i bilen.. Jeg skiftet på barna kjempefort, og på med danseklær på Isabelle.. Så ti over halv dro vi mot Ski.. Da vi kom fram var det 3 minutter til det begynte, og parkeringa var tom. Huset var tomt. Og menneskene var BORTE.. "NEI!!" Tenkte jeg... "Det er jo høstferie!!!! " Det kom jeg plutselig på da vi kom dit..  Mens jeg fortalte Isabelle at det desverre ikke ble noe dansing i dag, pga ferie, raste det 1000 andre tanker inni hodet mitt, jeg måtte finne på en plan fort, for å sette et plaster på såret.. Hun ble jo kjempelei seg.. Det endte med at vi dro rett til nærmeste bensinstasjon og kjøpte sjokoladeboller. Vi skulle hjem og kose oss med det og kakao istedet:o) Gud, så sliten jeg er etter alt styret, og alt stresset.. Nå sitter vi her, jeg og ungene. En med og en uten dansekjole på. Og sjokoladebollene er snart spist opp, før turen går til badet.. Da er det tannpuss, bading, lesing, synging og soving:o) Jeg er og forblir et distrè liten glemsk surrekopp ;)

I kveld er det Greys, så må jeg vel prøve og gjøre litt husarbeid her.. :o)
Fri, sa du?
Ha en fin tirsdag kveld alle sammen :o)

Har fått solgt en parkdress etter snuppa i dag også :o) Veldig deilig og få solgt klær, istedet for at det ligger på loftet eller i en bod.. Hvertfall når det er ordentlige pene ting, som fint kan brukes videre :o) Takk Finn! ;)

Ingen kommentarer: