fredag 4. september 2009

Wuææ....!!!


I morges når jeg og Isabelle gikk ned på rommet hennes for å finne klær, så jeg plutselig det satt en svæææær gresshoppe i taket... FYSJ!! Jeg hater innsekter, og denne var stor.. Helt forferdelig ekkel.. Den var vel kanskje nærmere 10 cm lang! Så jeg ringte Kris for å fortelle det, som om han kunne ta den mens han var på jobb.. haha.. Jeg hentet støvsugeren, og da begynte den å hoppe gjennom hele rommet, og jeg kom livredd etter med støvsugeren.. hehe.. Til slutt fikk jeg heldigvis tatt den.. Ja ja, sånn er det å ikke bo i 4. etasje i en liten leilighet i borettslag mer, men en enebolig på landet istedet.. Mye å vende seg til her gitt.. :P Hehe. Jeg håper bare ikke jeg skremte snuppa med mitt hysteri. Men hun sovnet hvertfall godt i senga si ista.. :) Håper vi slipper å se noen fler ekle insekter på en stund!

3 kommentarer:

Monica Jensen sa...

ÆSJ, den var svær og ekkel :S

Veronica:o) sa...

Ja, den var helt grusom!!! Lurer på om den har sittet der i hele natt, mens snuppa lå å sov.. huff... Skal sjekke etter sånbne ting før hun legger seg nå hvertfall.. Heldigvis er de vel ikke så farlige..?!

Monica Jensen sa...

tror ikke de er så farlige..men utrolig ekle da :S