onsdag 27. juni 2012

En god morgen


Dagen i dag startet med grønt gress og juice i shaken, så hoppet jeg og ungene inn i bilen, på vei til barnehagen. Der fikk jeg en stor overasskelse; en dame hadde fulgt etter meg til barnehagen, og spurte om jeg hadde mistet noe. Og det hadde jeg ikke akkurat rukket å merke ennå, men så dro hun opp lommeboka mi! Jeg merket jeg lettet litt der og da. Den hadde jeg lagt på taket på bilen idèt jeg satte fast ungene i setene sine. Den hadde flydd av biltaket et sted på veien. Så det var en god start på dagen, som brått kunne blitt helt det omvendte! Godt det finnes så ærlige og snille mennesker i verden.







Har du foressten lyst på volum i håret ditt, uten at det blir for stivt eller seigt? Denne gode stylingen fra Schwarzkopf  Osis +  Style Shifters finnes i sterkhetsgrad 1,2 og 3, hvor 3 er sterkest. Den grønne, nr 2 er super til mitt hår. Da blir håret mitt som lett tupering innerst i bånn, og jeg kan få volum der jeg vil, ved kun å spraye ett par pump innerst ved røttene :) Nr 3 er feks kjempefin til korte, rufsete guttesveiser. Du kan forme og ordne håret sånn du vil gjennom hele dagen :)













Ingen kommentarer: