tirsdag 21. september 2010

Treningsøkt for fulle fem...

Dagen i dag startet med at jeg begynte og gå tur med Christine og min navnesøster Veronica litt over 9. Da gikk vi den turen vi var flinke å gå i fjor høst og vinter. Det er ca 7 km og tar ca 1 time.. Vi jogget og gikk fort om hverandre.. Rett etter det, dro jeg til ski og trente litt kinesis.. Jeg kan si jeg merker at kroppen min har fått trent seg nå ja.. Jeg har et mål om å bli flink med trening og spise sunt igjen. Men er viktig og ikke overdrive, for da faller man fort ut av det.
Bildene mine er også kommet, så i dag skal jeg lage ferdig albumet hadde jeg tenkt :o) Det blir nok ikke før i kveld, for nå må jeg få gjort unna husarbeid før unger blir hentet i barnehage. Så er det middagstid, så skal vi rett på dansinga med snuppa.. En dag full av planer - som alltid.. Hehe :p

Blir gøy og se snuppa på dansing i dag foressten. For nå har hun begynt på et parti for større barn.. Altså fra 4 år.. Der lærer de litt mer ordentlig danser som samba, mambo osv.. Gøy og se utviklingen.. :o)

Nei, nå må jeg fortsette med og vaske badet og resten av huset:o) Ha en fin høstdag alle sammen!

Ingen kommentarer: