fredag 4. mars 2011

Født med ski på beina?

Vi kan jo lure, nå som Norge gjør det så utrolig bra på ski! Er skikkelig stolt av Norge under VM, og spesiellt Petter Northug og Marit Bjørgen. Man får jo helt gåsehud faktisk! Kjempemoro. Jeg har aldri brydd meg om mye sport, men jeg har en greie på skisport. Veldig spennende og moro syns jeg :o)

Nå er fredagskvelden kommet, og jeg gjør meg klar for jobb i morgen, så en dag fri - så 7 dager med jobb neste uke. Blir nok tøft. Da blir det 4 dager på sykehjemmet og 3 dager på frisørsalongen. 
Vi er egentlig bedt i bursdag i morgen, men mulig vi blir hjemme med barna istedet. Den 19. skal vi ha fest, så vi får slått oss litt løs med venner da. Skal bli godt, for det er 3 mnd siden sist vi hadde barnevakt :o)

Jeg ble så glad da jeg kom hjem fra jobb i dag. Matheo hadde lagd noe fint til mammaen og pappaen sin. Jeg elsker å få ting som barna har laget selv. 


En fastelavn-busk :o) Litt usikker på om den skulle ha vann eller ikke, så jeg ga den litt vann :) Kjempefin!
Noen nye lysestaker fra Sanselig ble også med hjem i dag. Passet jo veldig inn her. Jeg har alltid likt og ha det lyst rundt meg, men og bryte opp med noe farger. Liker sølv, glass, og hvitt, og veldig glad i jord/sandfarger.Har en lilla tråd som går gjennom hele huset. Har lilla detaljer på soverommet, badet, og noe i stua.

Elsker også denne lystestaken som vi fikk til jul av svigers :o)



Jeg har så mange planer for stua og rommet til Matheo nå.
Rommet til Matheo flyyyter. Han trenger lekekasser, bokhylle og oppbevaringsmøbler stakkar. Hehe. 
Har bodd her i snart 2 år, så ting tar virkelig tid.. 
**



Ingen kommentarer: