lørdag 5. mars 2011

Knebøy med nylakkerte negler

I kveld er jeg hjemme alene. Kris dro i bursdag, og jeg ble hjemme med ungene. Jeg sitter alene med vin i glasset, sjokolade på bordet, tente stearinlys og spellemannprisen på tv. Jeg har sett på gullmedalje-utdelingen og kost meg ganske mye faktisk. Men- det er utrolig stille her, og nå begynner jeg og kjede meg. Jeg har akkurat gått inn og ut av soverommet 3 ganger (for at ikke naboen skal se meg), for å ta knebøy (x 3 sett), og 4 pushups på teppet i stua (var alt jeg orket). Jeg har lakkert negler på tærne og fingrene, og funnet ut hva slags kjole jeg skal ha på meg på festen om 2 uker.

Da jeg kom hjem fra jobb i dag, hadde Kris og ungene laget dette ute i det fine været :o)
Her har de laget meg....

Hodet og den ene armen hadde falt av før jeg fikk se da..... Hehe.. De har virkelig stått på :o)

Nå skal jeg se ferdig spellemann og drikke opp vina mi, før det er natta. Kris kommer nok ikke hjem før i morgen, så jeg må opp med mine vakre troll. Jeg skal også gå på ski i morgen. Skal leke litt Johaug tenkte jeg :D
God natt**


Ingen kommentarer: