onsdag 2. mars 2011

Sett pris på livet ditt

Du hilser på nabodama ved postkassene. Dere står å småprater om været og jobben. Alt virker som normalt, og hun ser like frisk ut på utsiden som hvilken som helst annen. På toget, storsenteret og i butikken gjør du det samme. Alle du ser på, ser friske og fine ut. Det du ikke ser er hvordan de har det inni seg. Noen har kanskje skikkelig kjærlighetsorg, er midt i en skillsmisse, eller nylig mistet ett barn. Noen er alvorlig syk med kreft eller annen sykdom. 
Dette har virkelig gått inn på meg i det siste. Og over hvor fort ting kan snu i livet - fra og ha alt perfekt, være friske, og hele familien samlet. Plutselig snur alt på hodet. "Det skjer jo ikke oss eller meg, tenker du". 
Jeg har begynt å sette mer pris på alle dager jeg får sammen med de jeg elsker høyest. Man vet faktisk ikke hva som skjer.

Det er viktig at man går til legen for å ta grundige undersøkelser regelmessig!






1 kommentar:

Hanne sa...

Er så enig så enig :)