mandag 16. juli 2012

Norsk sommer - shopping

I dag har jo været vært helt nydelig (med bare 1 regnskur på 5 minutter), så da har vi vært ute i hele dag, badet og kost oss! Fikk jo startet dagen på treningstudio med en step/styrke-time, så da har jeg bedre samvittighet til å ikkegjørenoenting resten av dagen ;) Jeg lagde meg juice med appelsin, ananas og jordbær også, og den smakte sååå godt!! Den anbefales. Du får kjøpt sånn i diverse juice- og sunt & godt-kiosker rundt omkring også, om du ikke har juice maskin hjemme.

Vi var på Stena Line med barnas båt forrige uke, og det var en SUPERfin tur for hele familien. Bra opplegg time for time fra vi gikk ombord på båten. Ungene storkoste seg blant alle sjørøverne. Matheo gikk jo rundt i kaptein Sabeltann klærne sine og var i sitt ess ;) Og jeg fikk handlet en god del på taxifree'en. 
Denne lip glossen fra Dior er veldig bra. 

Dior Addict Ultra Gloss

Man får ultrablanke og fine lepper, og med den fine kosten, er det lett å påføre også! Det er 18 forskjellige glosser å velge mellom, som er delt i 3 grupper: Glow (nude/naturlige med lett shimmer), Pearl (rosatoner med mer shimmer), og Flash (kraftigere farger med masse shimmer). 
Jeg er en stor fan av Dior, og bruker øyenskygger derfra også. Denne har jeg brukt i flere år, men bytter på å kjøpe litt forskjellig for hver gang:


Dior- 5 Color Iridescent Eyeshadow No. 809 Petal Shine

Nå er det nedtelling til dansketur her :) Det skal bli så bra! 
I mellomtiden får vi høre på Zita Zot, og late som vi er på båten, selvom ikke hun er med på DFDS- båten, som vi skal på nå :( 
Ha en fin kveld videre!




Ingen kommentarer: