onsdag 14. juli 2010

Fra kontroll til kaos...

I dag var det kjempestille på jobben.. Hadde 2 barneklipp på lista da jeg kom på jobb.. Plutselig ringte telefonen masse, og listene fyllte seg opp.. Det endte med en permanent kl 14.. En permanent tar jo 2 timer, så dvs at jeg hadde ikke mulighet til å bli forsinket, for jeg må gå kl 16, siden jeg skal hente barna.. Jeg ventet hele dagen til de siste kundene skulle komme, og jeg ble så klart forsinket med kunden FØR permanenten. Så jeg fikk ikke startet på den før 14.15.... Og hun hadde kjempetjukt og masse hår i tillegg, så dette tok tid. Jeg var ikke ferdig før 16.17...
Jeg løp til bilen, og idèt jeg satte meg inn i den, så jeg at tanken lyste.. Uff.. Hadde da ikke tid til å fylle nå.. Ringte Kris, og det var jeg nødt til, for den hadde lyst siden i går. Da måtte jeg først hente Matheo hos dagmammaen. Så tenkte jeg heeelt til jeg kom til ski om jeg skulle utsette fyllingen, og ta en sjans... Men det endte med at jeg snudde, og kjørte innom ski for å fylle.. Der var det kø til alle pumpene, og inne i kassene.

Jeg kjørte til barnehagen.. Og hentet Isabelle ett på fem sånn ca... Pfffjoh! Rakk det! Veldig kjipt og må betale bot.. Mener det er 500 kr for 5 eller 10 min eller noe.. Men skal høre med de åssen det er.. For greit hvis det er gjentatte ganger, de samme som henter sent. Men om en kommer litt over tiden EN gang, pga forsinkelse på jobb, bør det vel gå i orden?!

Ja ja, hvert litt av en hektisk dag.. Synd det er så klamt vær ute, trenger liksom ikke bli dobbelt så svett..

Ingen kommentarer: