torsdag 15. juli 2010

Hårfin og blå sveis i dag :o)

I dag kom min fine gjeng og hentet meg på jobben.. Da fikk jeg klippt prinsen og prinsessa mi :o)  Det endte med at vi tok maskin i nakken og rundt ørene på Matheo.. Det ble egentlig ganske kort.. Huff... Men nå fikk han en skikkelig guttesveis da.. Han ble styla av en kollega, og han fikk en blå hanekam.. Hehe.. Jaja, er man barn av en frisør, så er man det bare :P

Jeg fikk et tips av Monica, på bloggen hennes at det er lurt og merke bildene fra nå av. Hun hadde nemlig hatt en episode hvor en jente/dame har stjålet bilde av sønnen hennes, og lagt ut på Lano sine sider, som sin egen Lano-unge.. Sykt og ekkelt, at det finnes slike personer i verden.. Derfor merker jeg bildene mine fra nå av..

Nå er det helg fra min side, og denne helgen skal vi bare kose oss.. Så skal jeg jobbe mandag og onsdag neste uke, så er det en uke med ferie :o)


Ingen kommentarer: