mandag 22. november 2010

Brrr... Nå kommer kulda!

Nå er det meldt KALDT hele uka. Og i tillegg til minusgradene er det sur vind.. Da er det bare og kle godt på seg, og fyre masse i peisen. 
Har foressten fått meg en ny favorittbutikk. Ditt Hjem, som er kommet på Langhus Senter. Der er det kjempepasse fine ting, lys, klær. Er vel en blanding av Home and Cottage og Kremmerhuset kanskje? Bor du i nærheten, er det verdt en titt for og si det sånn :o)
Jeg kjøpte selv noe julepynt i dag. Noen slags pinner med lys.. Hehe.. Kris ble veldig imponert da jeg kom hjem med dem under armen ;)

I morgen er det fri. Og det vil si trening, og vaske vinduer, og fikse på neglene mine. Og mulig jeg maler vinduskarmene også. Til søndag er det jo 1. advent, og da skal julestjærnene opp.. Må si det er en uke for tidlig men.

Matheo digger OnePiecen sin, og det gjør de som jobber i barnehagen hans også:o) Den er deilig og ha på seg på kalde vinterdager :o)

2 kommentarer:

Monica Jensen sa...

åå,så kul den var :) fiine gutten! hvor har du kjøpt den?

Live (og kanskje Hanne) kommer bort hit en tur i 1tiden. Te og oreokake. Du må gjerne ta deg en tur du også,snuppa :D :D

Veronica:o) sa...

Ikkesant ;) Den kjøpte vi faktisk i tyrkia :o) Veldig fornøyd med den! Ååå, det fristet med kake ass :D Får se om jeg rekker det etterpå.. Har en del og gjøre her i dag.. Sender deg sms jeg :) :D