onsdag 17. november 2010

Julestemning

Vært lite blogging i det siste, da dagene stort sett har gått til jobbing, barnehage, husarbeid, middagslaging, trening og helger, hvor vi rett og slett har hatt fulle planer hele tiden. Nå skal det bli deilig med litt rolige helger framover, og  flere dager sammen alle fire med kos inne, med kulda utenfor. Håper det snart kommer masse mer snø, sånn vi kan ake og gå på ski!

Isabelle kommer stadig med flere gullkorn, og vi holder på og le oss ihjel i situasjoner vi helst bør være alvorlige. Ikke like lett alltid. 
Som "Mamma, hvis jeg slipper spise opp denne fisken, kan du få lov til og være prinsessa i min bursdag".

Julestemningen kommer også snikende. Er så vakkert ute nå når det er hvitt overalt, og at det er kaldt ute, gjør det enda koseligere og være inne og kose seg foran peisen og levende lys. Skal snart kjøpe inn litt ny julepynt. Det er det beste jeg vet :o)

Jeg har jo bursdag en uke før julaften og, og vi har allerede ordnet barnevakt, sånn at jeg og Kris endelig kan gå ut og spise og dra på kino. Gleder meg allerede!! På fredag har vi faktisk fri begge to og, så da skal vi vaske og rydde hus sammen, pluss at vi skal på ikea. Vi skal hvertfall ha en hylle til stua. Så blir spennende og se hva vi ender opp med. :o)




Ingen kommentarer: