mandag 16. november 2009

Ble fort endring i planene idag..

Fra å ha null planer, ble fort til at dagen ble full av planer likevel.. Eller vi tok det ganske så med ro i morges, så kjørte jeg og Matheo Kris til jobb, så dro vi innom oldemor (bestemoren min) på vei hjemover.. Et veldig koselig besøk der jeg fikk julekake og kaffe :o) Så handlet jeg mat, der jeg dumma jeg meg litt ut egentlig.. Mens dama i kassa slo inn varene til mannen foran meg, ropte jeg plutselig ut av det blå: "Nei, stopp, det der er ikke mitt!!" Av en eller annen merkelig grunn trodde jeg det var mine varer som hele tiden ble slått inn, og at hun plutselig tok kunden bak meg sine varer igjen.. Huff, litt innvikla, for jeg vet egentlig ikke helt hva det var jeg sto å tenkte på. Mannen ble jo litt sur og irritert egentlig.. Jaja... Kan vel fortsatt skylde litt på ammetåka vel?! Surra er meg uansett;)

Så henta vi Isabelle i bhg, så dro vi hjem å lagde god middag, og perla :)

1 kommentar:

Amélie sa...

Hehe.. Dette er dagen for surrehodene skjønner jeg:P