mandag 16. november 2009

En mandag UTEN planer...

Jeg kan faktisk ikke huske sist vi ikke hadde noen planer en eneste dag.. Men det er faktisk litt deilig og, (og litt kjedelig) hehe.. Tenkte å dra og trene, siden Kris ikke begynner på jobb før kl 14 denne uka, men droppa det:) Hehe. Får trene i morgen isteden.. Tenkte å gjøre litt husarbeid. På lørdag hadde vi faktisk mange her på middagsbesøk og fors, og ikke det at vi rota så fælt, men man ser det litt på huset at det trengs å vaskes litt og ryddes litt igjen..;) MEN støvsugeren vår er ødelagt, og det er krise!! Dessuten har vi sentrastøvsuger, så da må vi vel bytte ut hele greia:( Men men, det er sikkert gammel støvsuger! Men typisk at alt må skjære seg på en gang.. Dvs, bilen kom jo på en god del tusenlapper og, etter min lille utforkjøring:( Og alt må jo så klart skje rett før jul, og mens vi pusser opp bad og soverommet til Matheo.. Men hva gjør man uten støvsuger da.. Er jo et herk å vaske gulv, uten å få støvsugd først.. Men når man ikke har noe annet valg så må man det..

Matheo setter seg foressten opp på alle 4 hele tiden nå, og vagger fram og tilbake.. Hehe... Og ista når han lå på lekematta si i stua, skulle jeg en kort tur på kjøkkenet, og da jeg kom tilbake var han borte.. Da lå han inni hjørne i stua, bak noen planter stående på gulvet. Han var helt fortvila stakkar.. hehe. Skjønte vel ikke hvorfor han havna der. Han gjør nemlig alt han kan for å komme framover, men istedet, så skyver han seg lenger og lenger bakover..hihi;)


Hadde mareritt inatt og... Drømte om at jeg fant masse masse smålego i munnen hans.. Huff, den ble liksom aldri tom, og jeg ble hysterisk for at han fikk det i halsen sin.. Jaja, er vi ikke hysteriske for alt på dagen, må vi søren meg drømme om sånne ekle ting og....:(

Ingen kommentarer: