tirsdag 3. november 2009

Hjemmedag for snuppa idag

Jeg har snuppa hjemme fra barnehagen for 2. dag idag.. Svineinfluensaen herjer i barnehagen hennes nå, så jeg tør ikke la hun gå.. Siden jeg uansett er hjemme, kan jeg jo likegjerne ha hun hjemme også :) Men merker at det kan være litt slitsomt og kjedelig, så det gjelder og ikke gå tom når det gjelder aktivisering :o) Kris er å henter leie-bil nå, så da får vi hvertfall en bil etterpå.. Skal jo på dansing også.. Så heeelt inne hele dagen går jo ikke..


Lillebror får gjennomgå litt.. Isabelle syns det er sååå morsomt å putte han i dukkevogna.. Jeg må jo passe på hele tiden så klart :)

3 kommentarer:

Monica Jensen sa...

uff,skummelt med den influensaen :(

skal M&I vaksineres så fort de får muligheten?

si ifra hvis du vil finne på noe en dag da :D

Veronica:o) sa...

Ja, vil vaksinere de så fort som mulig... Hvertfall Isabelle som går i bhg med masse barn som kan dra det med seg.. Man vet jo aldri.. Synd det tar hundre år og få vaksine for de som ikke er i risikogruppe..:( Åssen går det med Teo?

Ja, hadde vært koselig å funnet på noe! Er bedre neste uke, for da er forhåpentligvis badet helt ferdig også:o)

Monica Jensen sa...

Teo er fin i formen. sov godt i hele natt og ikke vondt i armen. :)

nå derimot er han helt vrang. nekter og sove,og er stuptrøtt. jeg har gitt han flaske og lagt han i senga. han trenger å sove hvis vi skal få kost oss noe i dag. han hyler som en stukken gris foreløpig. jeg flyr inn og ut. håper han roer seg snart :)

da finner vi på noe neste uke :D