fredag 6. november 2009

Gutten min sover nå, og vi krysser fingrene...






























Han har vært plaget med vond mage nå i 2 døgn, og natt til igår sov vi ca 3 timer, og i natt satt jeg oppe med han i over 1 time.. Han bare gråter og gråter, og har kjempevondt.. Begynte etter han fikk banan-grøt på onsdag.. Syns så synd på han, og han er blitt så sår også stakkars.. Så han hyler ved vært bleieskift, og vil bare stå når vi holder han.. Ikke ligge eller sitte. Har tatt malt i melka idag og blanda sviskepurè i tynn, tynn grøt UTEN banan.
Idag kjøpte jeg Inotyol på apoteket, og før han la seg ista smurte jeg tjukt lag på og drysset over med potetmel. Potetmel er jo det de brukte i "gammledager", og det er ofte det beste..
Jeg la han ca kl 20, og ennå så sover han.. Jeg trenger virkelig søvn nå, så krysser fingrer for at han sover godt i natt. Mest for han sin skyld og, er forferdelig å se han ha så vondt.

Ingen kommentarer: