mandag 2. november 2009

Krææææsj...!


Idag var jeg å trente i ski, og på vei hjem så begynte det å snø/sludde veldig.. Også mellom ski og tomter var det helt sinnsykt glatt, så plutselig begynte bilen å skli, og den snurra rundt flere ganger, og kjørte langt uti grøfta, rett inn i et lite fjell/stor stein!! Jeg fikk helt panikk og hylte å skreik i bilen, hehe, og ble helt skjelven.. Var så ekkelt.. Den stoppa liksom aldri.. Da den endelig stoppa, så stoppa den så skrått at jeg var redd den skulle tippe... ( Bildet er lånt fra nrk sine sider)
Og ikke bare det, men der dette skjedde er
det ikke dekning, fordi det er inni skauen, i en dump at all forbindelse bare er borte. Så jeg fikk ikke ringt noen. Måtte stå å vente en stund til det endelig kom en bil, og hun fikk nr til Kris, sånn hun fikk ringt han da hun kom til dit det er dekning.. Men jeg fikk sitte på med en annen dame etterhvert som skulle hjemover..

Nå har bilen blitt hentet av Falken, og er på verksted.. Spent på regninga der.. Uff.. Skikkelig kjedelig!! Og må legge til at jeg kjørte PENT!! :) Og jeg er så glad for at det bare var meg i bilen..

2 kommentarer:

Monica Jensen sa...

uff,så skummelt :( det er akkurat DET jeg gruer meg mest til hvis vi skulle flyttet til tomter - veiene på vinteren :S

godt det gikk bra med deg!

Veronica:o) sa...

Ja, fy søren.. DET er helt forferdelig skummelt!! Men tror jeg begynner å kjøre rundt heretter.. Men så sies det jo at hvert år er den aller første snøen aller værst.. Men jeg kjørte pent, og plutselig så slapp bilen veiene liksom:(