mandag 16. august 2010

Fantastisk helg :o)

På fredag, etter Kris var ferdig på jobb, dro vi opp på hytta til noen venner av oss... Hytta ligger et lite stykke utenfor Hamar. Der har vi storkost oss hele helgen, og snuppene våre har lekt og kost seg de og.. Mie, datteren deres er 3, så de er nesten like gamle:o) Vi har gått tur og hilst på kuer, og sett sauer.. Kjempemoro! 
Jeg måtte også ut på en aldri så liten shoppingrunde på lørdag, for jeg hadde nemlig glemt hele bagen min hjemme jeg, men ALLE tingene MINE oppi.. Jaja, jeg får det til ;) Men heldigvis ordnet det seg, og jeg hadde heldigvis lagt toalettmappa og ungene sine ting et annet sted. 

På søndag dro vi til Hunderfossen.. Der koste vi oss også veldig masse, vi grillet pølser og kjørte en del karuseller.
Når vi hadde vært der i mange timer, tok vi kursen hjemover. Da slapp vi unna all kø, og var hjemme ca kl 19.  Tusen takk for at vi fikk komme på besøk til hytta deres, det har vært veldig hyggelig!


Ingen kommentarer: