søndag 1. august 2010

Små OG store barn - Tusen gleder! :o)

Været i dag har vært strålende, og vi har tilbragt dagen vår på Tusenfryd. Det var så stas og kjempegøy for begge ungene. Isabelle løp og hoppet foran oss, og var helt gira:o) Alt skulle prøves, og alt ble peket på.. Hun koste seg virkelig masse i dag♥
Farmor kom og møtte oss litt etterhvert, for da fikk nemlig mamma og pappa testet ut litt større saker.. Hehe.. Det var kjempegøy og kjempeskummelt... (jeg er LITT pinglette). Kris tok den nye Spin Spider, og hadde noe og snakke om etterpå.. Hihi.. Han var kjempetøff da, så må si jeg er imponert, for den så IKKE bra ut..:P



På bildet under tar snuppa froskehoppet for siste gang sammen med farmor:o) Det var ikke like gøy som første gangen.. Litt mer skremt...

Jeg, Kris og Isabelle tok TømmerStupet.. Etter den første, bittelille bakken ble Isabelle ganske så redd, og sa: "Men nå er det ingen flere bakker! :D"  Jeg og Kris så på hverandre og tenkte nok den samme tanken.. At dette ville bli litt skummelt for tuppelura.. Stakkar.. Hehe.. Hun var veldig tøff assa :D


3 kommentarer:

Lillehjertet sa...

Vi hadde veldig lyst til å være med, men får ta det igjen siden :) Hvem er den store jenta i midten på froskehoppet??hihi..Lykke til med barnehagestart, vi gruer oss!!

Amélie sa...

Så ut som om dere kosa dere:D Isabelle så litt livredd ut i tømmerrenna da stakkars, hehe.. Men er jo ingen vei tilbake når man først er oppi :/

Tok du ikke spin Spider Vero? Den var jo kjempekul! Må ta den neste gang ;) HVa med Speedmonster? Den liker jeg best :):):)

Veronica:o) sa...

Hehehe.. Ja, hun ser ut som hun ser flere spøkelser på en gang, stakkar.. Hehe... Nei, sant det.. Var ingen vei tilbake gitt....:/ Jeg tørte IKKE spin spider! Livredd sånt tull, og har det mye bedre på bakken... HAHA.. Ja, speed monster digger jeg og... Er den aller beste der! :o)