mandag 23. august 2010

Snart ferie =)

Og det skal bli så utrolig deilig med ferie! Føles som om jeg jobber litt på overtid når jeg er på jobb om dagen, fordi jeg vet at det er 2 jobbdager til, så er det ferie.. På lørdag går turen vår til Tyrkia, og jeg får vel snart reisefeber.. Hehe.. Inni hodet mitt er jeg snart ferdig med pakkingen også.

I morgen blir det trening, og solarium, for og få litt underlag før huden min blir svidd, og sikkert knall rød.

Utenom det har jeg faktisk begynt å strikke! Tro det eller ei, men jeg skal strikke et lappeteppe.. Har egentlig tenkt tanken på et sengeteppe og, men tror jeg holder meg til litt lavere mål i første omgang.. Hehe.. Bare for å ha sagt det, så er bare den første lappen på ca 10x10 cm som er ferdig ennå.. :P

Dessuten er jeg snart ferdig med fotoalbumene... Da ligger jeg snart ikke på ettertid lenger.. Driver og fremkaller de siste bildene nå, så er de snart i album.. Er jo kjempemoro og lage album, også så utrolig koselig det er og se i, når man er ferdig.

Begge ungene var ganske slitne etter barnehagen i dag, så vi lagde hjemmelaget pizza, for å kose oss litt skikkelig.. Litt etter det skulle først Matheo legge seg.. Han har drivd og våknet med jevne mellomrom nå.. Aner ikke hva det er, om det er tenner eller hva... Men nå er hvertfall snart alle tennene ute, heldigvis..

Nå er det litt husarbeid som står for tur, før jeg skal slappe av resten av kvelden.  Gleder meg til 2 uker uten middagslaging, uten husarbeid, uten å vaske klær, uten og kjøre hit og dit.. Faktisk bare slappe av med paraplydrinker, spise god mat som blir servert og en nyredd seng hver dag =)


Bildet over er hentet fra google.

2 kommentarer:

Lykkemamma sa...

Hallo :-) Så deilig med ferie til tyrkia!

Og tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min :-)
Stuebordet er faktisk fra IKEA, det er 3/4 år gammelt da, men mulig de har det enda, eller noe lignende!

Ha en fin dag,
klem fra meg

Lykkemamma sa...

Hei du!
Jeg var inne på finn å tittet litt rundt, og plutselig dukket det opp et likt stuebord som det jeg har, inne på gis bort siden!
Syns jeg husker at du spurte hvor det var fra?
Her er hvertfall linken inn til finn :-)
http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=24264983