onsdag 4. august 2010

Noe nytt?

Det eneste som omtrent står i hodene våres (les: hodet mitt) om dagen er interiør.. Jeg syns det er kjempegøy og kjøpe nye ting til huset og ting til uteplassen..  Nå drømmer jeg om nytt stuebord og en sjenk/benk til både stua og gangen.. Sjenken/benken til stua vil jeg at man kan sitte på, gjerne med noe fine puter oppå.. Og som kan stå litt under stuevinduene. Vanskelig og forklare, men har bilde inni hodet mitt.. Må bare finne en sånn sjenk/benk et sted først.. 

Til gangen vil jeg ha en slik en:
Da kan vi ha votter, luer, skjerf osv i kurvene under:o)

Også vil jeg ha et sånt stuebord som dette:


Syns kistebord er veldig fint:o)

Matheo var alene i barnehagen i dag. Og det hadde gått kjempebra. Han hadde ligget ute i vogna si og sovet i 2 timer, og spist masse brødmat, knekkebrød og frukt:o) I morgen er det vanlig dag igjen, da skal han være der mens vi er på jobb. Heldigvis slipper vi og levere før 9.30 og henter rett etter kl 14, så lange dager får han aldri uansett.. Neste uke henter jeg senere :o)


Ingen kommentarer: