onsdag 20. april 2011

Påskeonsdag :)

Jeg har to nye vinduskluter jeg bare måå anbefale dere! De kommer som en 2 pk, hvor du først skal vaske over vindu med den ene kluten med KUN vann.. Så tørker du over med den andre etterpå. Vinduene blir superblanke, og du kommer nesten til å gå gjennom vinduet, siden de er så klare.. Også er det veldig lettvint. De får du kjøpt på nille, og koster 40 kr :) Jeg bruker de på glasset på tv-benken, vitrineskapene, lyktene osv også..



I dag har niesa vår bursdag. 2 år :) Tenk at den tiden har gått så fort!! I morgen skal dagen feires, og vi gleder oss kjempemasse!!


Pakka mi fra Cacas har kommet i dag også. Masse fint til kakebaking. Gleder meg til å prøvebake snart! Det neste jeg vil kjøpe meg er et muffinsstativ :).  





 Da jeg hentet Isabelle og Matheo i barnehagen på mandag fikk jeg bekreftet at Isabelle har fått seg kjæreste :) 
Isabelle: Mamma.... Jeg og Aron er kjærster, så jeg må bare løpe tilbake og gi han et hadekyss. For kjærster kysser jo. Så løp hun bort til han, og jaggu så sto de der å sussa!! Jeg ble litt småskremt egentlig.. Haha. Så kom hun løpende tilbake og satte seg inn i bilen... 

Hun nevner også daglig over hvor utrolig lange bein hun har fått... :) 

Nydelige snuppa som straks blir femåring. Nå er det nedtelling :) 







God påskeonsdag!

2 kommentarer:

Monica Jensen sa...

haha,såå søt hun er. nå må Kris snart begynne å passe på :P

Så koselig dere har det! Ser at jeg burde pyntet litt mer til påsken jeg også :/ aldri pleid å gjøre det,så det er ingen vane her,men det er absolutt en hyggelig vane jeg bør vende meg til ;)

Veronica:o) sa...

Ja, ikkesant.. ;) Nå må han virkelig begynne og ha øya oppe her.. haha :P

Takk :o) Var det jeg og tenkte.. Så jeg følte jeg måtte handle inn litt påskepynt.. Tenkte mest på at barna vokser opp med en følelse av at vi har påske hjemme vi og.. :) At de og blir litt vant med påsken... Veldig koselig!