tirsdag 19. april 2011

Påskeshopping

Nå er det påske. Endelig. Det beste ved påsken i år, er at den er så sen. Det betyr at snøen er borte, og gresset er blitt grønt noen steder -og sola varmer skikkelig. I dag har ungene vært hjemme fra barnehagen. Så lenge jeg har hatt fri, ville jeg ha de hjemme med meg, sånn vi bare kunne kose oss. De ble med meg først på trening. Der lekte de, og koste seg. Så dro vi hjem og bakte, rydda rom, lekte og var en del ute. 

I kveld hadde jeg har mitt 5.(?)  Perfect Home Party. I dag var det Hanne som holdt party. Og det var veldig koselig. De har jo såå mye fint.. Kommer aldri over det, og jeg skulle aller helst hatt hele katalogen... :) Siden jeg hadde party, fikk jeg jo også en del bra tilbud. Det er jo veldig moro. Nå gleder jeg meg bare til varene kommer. 


I morgen er det et par timer på jobb, før det er ferie :) Deilig!! 


2 kommentarer:

Hanne sa...

Så koselig at du liker varene våre :) Jeg synes det var supergøy, på tross av at jeg surret så mye..
PS: Så gøy at du har begynt å skrive igjen :)

Veronica:o) sa...

Jeg elsker dem!! Så dere har en fast kunde ihvertfall.. ;) Hehe.
Syns du klarte deg veldig fint jeg! Syns ikke du surret sånn :) Merket det sikkert best selv.
Ja, nå prøver jeg å blogge litt igjen.. Så får se hvor lenge det varer.. Hehe