søndag 17. april 2011

Spesiell tid

Hvert år i 5 år, har jeg hatt en vemodig og rar følelse på denne tiden.. Da kommer alle minnene fra da jeg gikk gravid med Isabelle, den siste ventetiden var snart over, og jeg husker lukter, musikk, lyder, og ja.. alt... Husker ALT som om det var i går. Nå er jo denne følelsen dobbelt så sterk.. For 2 år siden gikk jeg jo gravid med Matheo.. Var 3 uker igjen til termin, og det var tusen spennende tanker inni hodet.. Utrolig deilig årstid, og den vil alltid bety ekstra mye for meg :)
Jeg forbereder meg på kakelaging. Har kjøpt inn masse stæsj fra Cacas, så har STORE planer om å lage en Arielkake eller Prinsessekake til snuppa, og noe annet gøy til Matheo.. Så da får vi se hvor spennende de faktisk blir.. ;) 
Isabelle har fått en dårlig mage og omgangsyken i natt.. Jeg er blitt en racer på å skifte på sengene midt på natta, mens jeg er stuptrøtt og kroppen verker av trøtthet... Det går unna, for å si det sånn.. ;) 
Likevel har vi vært ute i hele dag. Vi har øvesyklet med Isabelle, vært i barnehagen og lekt, hoppet på trampolina, lekt i sandkassa i hagen,  og vi har grilla og sitte ute i sola og spist. Utrolig deilig!! Har fått gjort masse i dag :)

Ingen kommentarer: