mandag 25. april 2011

Trass?

Nå har Isabelle begynt med ordentlig krangling. Som, 
Isabelle: "Mamma, jeg slår deg hardt hvis du ikke gir meg sjolokolademelk." 
Jeg:  "Men du får ikke sjokolademelk nå, Isabelle" 
Isabelle: Men da slår jeg deg. Sånn er det bare. Da begynner du å gråte.."
Og noen ganger er det virkelig ille. Som, 
Isabelle: "Pappa.. Jeg ødelegger håret ditt, hvis jeg ikke får godteri." 
Kris: "Ødelegger du virkelig håret mitt? Ikke gjør det a.... " Med en ertende stemme. 
Isabelle: "Men jeg ødelegger håret ditt med saks assa!"
Kris: Med saks?  Skal jeg ødelegge ditt hår da? Så ser du at det ikke er noe koselig. 
Isabelle: Nei, for da sover jeg. HAH!
Kris: Men da ser du ikke at jeg kommer heller. HAH!
Og sånn holder vi på ;) Vi holder jo på å le oss ihjel. 



                                            Her er snuppa akkurat fyllt 2 år♥
Vi merker at vi faktisk begynner og få en femåring i hus. Snart en skolejente.. Kan bli spennende det :)

5 kommentarer:

Monica Jensen sa...

hahaha..hør på trusslene a :P Teo truer ikke,han bare gjør det han. Kliner til når han ikke får det som han vil. Håper han også går over til å "bare" true..... :)

mammaKine sa...

Så fint bilde. Og lykke til med trass. Den kommer vel til alle ;-) fin blogg, klem
Fra Kine!

Veronica:o) sa...

Monica: Ja, er vel kanskje hakket bedre med å "bare" true.. Da rekker vi hvertfall å fortelle konsekvensene HVIS hun gjør det hun truer med ;) Er litt av noen trusler innimellom og, skjønner du :)

Veronica:o) sa...

mammaKine: Ja, ikkesant? ;) Er litt vemodig og se de gamle bildene.. :) De blir så fort store barn.. :)
Trassen kan man nok ikke unngå nei.. Hehe. De har hver sine stadier, til enhver alder.
Takk for at du liker bloggen. Ha en fin dag.
Klem

Tante sa...

hehe, har allerede begynt her i huset også...bra snuppa til tante har argumentasjonen i orden ;) klem