torsdag 3. juni 2010

Da var det helg igjen :o)

Da vi kom hjem i dag, skulle jeg begynne på middagen med en gang, siden det var blitt litt sent.. Jeg lagde middag mens jeg pakket ut bæreposer med klær og barnehageting, vasket termos, og ryddet litt rundt i huset.. Da jeg kom tilbake på kjøkkenet var situasjonen sånn her:

Der satt du ja ;o)♥
 
Den nederste skuffen der er jo blitt Matheo sin, han tømmer ut, og rydder opp igjen.. Men han syns vel den så fin ut og sitte oppi også da.. Ingen tvil om at han blir en liten ramp som etterhvert er høyt og lavt.. Han klatrer oppi sofaen helt selv også.. Og etterpå når vi var litt ute på verandaen, satt han plutselig midt oppi badebassenget MED alle klærne sine på og gliste fra øre til øre.. Luringen.

I morgen skal vi dra og se på/ kjøpe gulv til gangen nede.. Gleder meg til vi endelig kan gjøre noe med den stygge gangen også.. Fjerne det brune filt- teppe og fjerne alle de 6 brune lekre dørene, med gamle klistremerker på som har sittet i sikkert 30 år.. Få inn nye fine, hvite dører.. :o) Håper på vi kommer over noen bra tilbud!

Ingen kommentarer: