søndag 20. juni 2010

Fin slutt på ferien :o)

Vi har kost oss skikkelig denne uka med ferie. Her er noen bilder fra vi var på hurlumheihuset på fredag.. Legger også ved et bilde av epletreet mitt.. Nå er det fullt av bittesmå epler som er på vei til å vokse og gro:o) Vi har også gjødslet plenen i dag, og sådd en del gress på flekker litt rundt omkring. Koselig og holde på ute.
 
I morgen er det jobb igjen på meg, mens de andre har ett par dager til på og kose seg. På lørdag skal jeg på reunion med ungdomskolen. 10 år siden vi gikk ut. Og det må jo feires.. Eller må det? Syns ikke det er så mye og feire at tiden går så fort jeg men.. ;) Koselig blir det vel for det. På tirsdag må jeg se om jeg finner meg noen nye klær og ha på meg til festen hvertfall. 
I dag har vi hatt besøk, og spist reker ute på terrassen. Det var kjempegodt og kjempekoselig.. Jammen greit og nyte de fine dagene man får av sol.. Det er kjempedeilig.
Her kommer lekeland bilder:
 


1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempefine bilder av de to herlige små! Dere er kjempeflinke til å fotografere. Kanskje jeg skal passe snuppa til helgen da hvis du skal på storfest? Klem fra farmor!