torsdag 17. juni 2010

Hvor er skallet?

Alle vet at barn er ærlige. Det har hvertfall alltid jeg visst, og har hele tiden ventet på at den alderen skal dukke opp her. Nå er den definitivt her. Jeg har merket at den har dukket opp innimellom i andre tilfeller og, men nå ER den virkelig her.. Hehe.. 

Isabelle ble med meg på trening i dag. Det sto (så klart) en naken dame der også, som skiftet.. Da så jeg på Isabelle at hun var på vei til å kommentere henne. Så jeg begynte å vise henne ting på mobilen min, og prøvde så godt jeg kunne og få henne til å glemme bort denne dama. Men neida.. 
"Hvorfor har ikke du på deg truse?" "Du har glemt å ha på deg truse....." Så fortsatte det. Var redd hun skulle spørre om mer egentlig.. Ville bare gjemme meg inni et skall og bli borte jeg.. Hun spør og graver om alt.
Heldigvis vet jo alle at barn er nysgjerrige:o)
 Men det som spelter mammahjerte er "Mamma; du var fin i dag. Jeg elsker deg kjempemasse!" "Vi har på kjole begge to vi".
"Du var utrolig fin i dag du også jenta mi..Og mamma elsker deg også kjempemasse."
"Tusen takk, mamma." *Smelt*.

Vi har vært ute i hele dag og bare kost oss i sola :o) Deilig med sol, sommer og masse is og melon. Nam. Det er så deilig her ute om sommeren. Stille og rolig, sol fra den går opp til den går ned, stor hage og terrasse, og masse og drive med:-)  
Nå er det både en traktor og en gravemaskin i vår innkjørsel, pga de skal skifte noen rør, så det er nok å se på for ungene og.. Hehe:P
Vi har jo førtitremillioner av planer vi skal gjøre ute i sommer, men spørs om lommeboka bare lar oss oppfylle en eller to av dem i år.. Hehe.. Sånn er det med hus tror jeg.. Man får vel hode sitt fullt av ideer hele tiden om hva man kan gjøre.. Øverst på lista vår står det hvertfall lage ny terrasse, male huset og så litt tettere gress her og der. Ikke bare bare det da. :o)

Ingen kommentarer: