tirsdag 1. juni 2010

Endelig er sommeren her!

I dag har det vært helt nydelig vær, og jeg startet dagen med å trene. Så dro jeg til plantasjen og handlet masse uteblomster, et syrintre og et epletre:o) Syns at syrintre er så utrolig fint, pluss at det lukter helt nydelig!

Så fant vi frem badebassenget, blåste det opp, og etter at jeg holdt på å svime av flere ganger i varmen, etter at jeg hadde blåst luften ut av meg, var det tid for bading:o)



Nå ser det altså ut som vi bor på et lite idyllisk tivoli fra veien. En stor blå trampoline med fargerike stenger rundt, en gul og en grønn sklie, en grønn huske, ett fargerikt basseng, pluss en haug av fargerike leker flyter rundt:o) Koselig det. Hehe!
Begge ungene storkoste seg i vannet, og var vel mer eller mindre ganske ville oppi der.. Regner med det blir mye bading framover..
Jeg og Isabelle måtte selvfølgelig teste ut trampolina litt også.. Det var kjempegøy, og for en bra trening for meg da gitt.. Føler både rumpa og beina strammes opp etter vært hopp jeg tar :D

Ingen kommentarer: