lørdag 19. juni 2010

Kongelig bryllup og godteri

I kveld er Kris ute med noen fra jobben på tusefryd faktisk, spiser middag og drikekrt sikkert ett par øl. Så jeg har kost meg med småsnuppene alene, lagd god lasagne, og vi har spist masse godteri. Matheo var klar for senga 18.15 i dag, da var han stuptrøtt og slokna med en gang. Da fikk jentene litt alenetid med godteri og prinsessebryllup på tv før hun også la seg for kvelden.

Nå sitter jeg alene med ett glass rødvin og koser meg videre med det kongelige bryllup.. *drømme*. Lett og drømme seg bort da ja.. Tenk og være prinsesse for bare EN dag, og få ett skikkelig drømmebryllup.. *Sukk* . Er ikke kravstor heller.. Kan til og med ha festen nede på tomter puben.. HAHA. Neida.. Så desperat er jeg ikke:o) Men hvem jente i verden er det som ikke drømmer seg bort litt når man ser prinsessa gifte seg da? :o)

Nå får jeg snart besøk av en venninne:o) Det blir koselig. Også får vi satse på at det er fint vær igjen i morgen.. Veldig kjedelig at det skal regne såå mye! I går var vi på hurlumheihuset, det var kjempestas for alle 4. Tenkte å legge ut noen bilder.. 
Dere som ser på de kongelige for øyeblikket, drøm dere bort litt til, så kan dere klipe dere selv litt i armen, sånn dere våkner opp til virkeligheten når det er slutt på tv ;) Ha en fortsatt fin kveld :)

Ingen kommentarer: