fredag 27. mai 2011

Bloggsperre?

Det skjer veldig mye i hverdagen, selvom jeg ikke har blogget på noen dager altså ;) Jeg har fått en slags bloggsperre, så er plutselig ikke alt jeg vil blogge om. Jeg merker jeg ikke er helt Vanessa i Hotel Cæsar ;)
Matheo ligger inne på rommet vårt for 2. natt nå, siden jeg driver og maler rommet hans. Nå kommer jeg meg egentlig ikke fort nok til IKEA, selvom jeg veit jeg må vente helt til onsdag. Han skal få hyller og diverse. Så han får vel sove hos oss til da. 
Vi har også malt 2 strøk på verandasiden på huset hvit. Men pga storm og regn, så har vi ikke fått malt mer ennå... Håper været bedrer seg snart. Vi tror vi vil bli veldig fornøyde! Huset ser allerede helt annerledes ut, hvis vi bare holder for sidesynet, og kun ser foran på huset... ;) 
Jeg er i et veldig stort dilemma om dagen.. Et skikkelig Skal- skal ikke opplegg... Og hvis muligheten byr seg, så velger jeg Skal.. Tror jeg.. :P 

I løpet av helgen skal jeg ta bildet av huset vårt, sånn dere som vil kan få se :)

God natt :)

Ingen kommentarer: