onsdag 11. mai 2011

En mystisk mann på soverommet

Jeg bråvåknet ved 2-tiden i natt. Åpnet øynene og stirret rett fram. Da så jeg en mann som sto rett foran senga mi og så på meg. Jeg måtte se opptil flere ganger, og han sto der fortsatt. Jeg dro i armen til Kris - hardt, for at han skulle våkne opp å se det han og.. Jeg sa: "SE! En mann!! " Kris : Har det klikka heelt for deg, eller? Jeg sover!" Jeg skrudde på lyset og mannen ble borte... 
Jeg kan fortsatt se den gamle mannen stå foran min sengeside.. Han bøyde seg ned, og tok armene sine på senga. Mulig jeg er gæærn, men jeg aner ikke om jeg egentlig var i drømmeland, eller hva jeg så ;) 

Om 10 timer er det 2 år siden jeg fikk mine første rier med favorittprinsen i magen.. Rart å tenke på. Jeg planlegger bursdager for fullt nå, for her skal vi ha 3 bursdager.. Det vil bli kjempekoselig! :D Da får vi satse på fint vær, sånn vi kan være mye ute! :D


2 kommentarer:

Hanne sa...

Hahaha! Måtte lese det høyt for Martin jeg :) Har hatt en del besøk av fremmede om nettene jeg og ;)

Veronica:o) sa...

Hehehe.. :P Var kjemeekkelt.. :) Men Kris tror jo jeg er gal.. Haha..