fredag 13. mai 2011

Gratulerer med dagen, gutten vår

I dag er Matheo 2 år. Siden Kris var på jobb, gikk jeg og Isabelle inn til han og sang bursdagsangen, mens han fortsatt lå i senga. Da vi kom opp i stua, sto det et lekekjøkken til han midt på gulvet, og det ble muffins etter frokost. Vi storkoste oss masse! 

Litt utpå dagen, da jeg var på jobb ringte barnehagen meg. Jeg får alltid hjerte langt oppi halsen når jeg ser de ringer. Som den hønemora jeg er, tenker jeg alltid at det har skjedd noe. Og joda.. De trodde han mest sannsynlig hadde brukket eller forstuet foten sin.. Han hadde fått en dør på den.. Jeg ble kjempelei meg, og det eneste jeg ville var hjem til han. Kris var allerede på vei til barnehagen da jeg snakket med dem på telefon. Vi så for oss det aller værste, for han hadde virkelig vondt. Og de gangene han er plaget eller har vondt - så har han veldig vondt. For han tåler mye! Vi tenkte at nå må foten gipses, som 2 åring - og på bursdagen hans!

Da de kom hjem haltet han litt, men så gikk det bedre og bedre. Nå er han helt fin igjen! Og i kveld har vi kost oss masse alle fire. 

Feiring skal vi ha neste helg, for begge snuppene. Det gleder vi oss masse til! 

Ingen kommentarer: