lørdag 28. mai 2011

Ekko i huset

Jeg kom hjem for litt under en time siden fra sykehjemmet. Har jobbet der fra kl 15, og før det var jeg på frisørjobben fra kl 9.. Nå er huset tomt, for Kris er på fest, og ungene er hos farmor :) Jeg begynner nemlig på jobb igjen kl 8 i morgen tidlig.. Kjenner det skal bli godt når denne helgen er over - for en gangs skyld :) 



Jeg savner de tre andre når jeg sitter her helt alene. Er faktisk litt ekko i huset :) Føler jeg hører at Matheo eller Isabelle roper på meg.. Men i morgen, fra kl 15, skal vi møtes og kose oss♥
Tenkte å gi dere en liten sniktitt på forsiden av huset vårt nå...


Syns faktisk at det svarte jern gelenderet vårt kom mye finere fram nå når huset ble hvitt :) Så vi skal nok ikke ta bort det, som vi hadde tenkt til. Vi har også tatt bort de røde platene på siden av vinduet..

Nå er det bryllupsfilm på TV, før det er natta :)

Ingen kommentarer: