søndag 1. mai 2011

Ett grått valg

Min bærbare pc er ødelagt.. Plutselig så er det ikke liv eller lys i den i det heletatt.. Så er redd bilder fra flere mnd'er tilbake er blitt borte... :( Håper vi klarer å få liv i den igjen - hvertfall få ut bildene. Så nå sitter jeg nede i kjellerstua, på den stasjonære. Man blir sånn passe avhengig av pc'en sin egentlig. Må liksom få den daglige dose facebook, vg-nett og blogger jeg må titte innom ;)
Vi - eller jeg har bestemt meg for farge på huset. For spiller det nemlig ingen rolle hvilken farge bi tar av de to. Men da har jeg bestemt meg for grått hus med hvite karmer. Det er jeg sikker på blir knallfint. Så nå skal vi først begynne å vaske huset grundig med kost og såpe, så skal det tørkes - så males :D Da inviterer vi gode venner på øl, pizza, SOL og maling ;P Hehe. Gleeeder meg!!

Varene fra Perfect Home har kommet, og jeg er storfornøyd med kjøpet. Skal ta noen bilder litt senere. 
Akkurat nå har jeg bare gamle bilder her, så bilder kommer senere. 
Ha en god søndag videre! :)


1 kommentar:

Hanne sa...

Ikke kast harddisken!! Selvom du ikke får slått på selve pcen er stort sett harddisken intakt, og dermed kan du bare be et pc-verksted om å hente ut filene for deg. Det kan koste litt dog...
Koselig å høre at du ble fornøyd med varene du kjøpte :) Den nye lykta var jo bare nydelig <3