tirsdag 24. mai 2011

Nå så du ut som oldemor!

Det har vært skikkelig storm i dag. Flere trær har knekt, og flere trampoliner har flydd til flere hus bortover gata. Men utenfor hos oss er alt der det skal være. Til og med mine to telys, som ligger oppå bordet ute, har ikke flyttet på seg :) 
Jeg lå på sofaen å koset med Isabelle og Matheo. Vi sang og tulla. Så sier Isabelle at jeg er så utrolig lik oldemor. Hadde nemlig helt lik hals/hake som henne... Jaja.. :P
 Jeg og Isabelle var på legekontoret ista også. Mens vi satt og ventet på vår tur, så spurte Isabelle meg: "Hvorfor har hun der to haker?" Og så på en dame som satt der... *Kremt*.

Nå er den ene veggen ute malt ett strøk. Det blir veldig uvant, men tror det blir kjempefint! Og fargen ble eggehvit. Gleder meg til vi har malt mer.. I går var det nemlig storm da vi sto ute og malte.. Og halsen min verker i dag.. Jeg kommer sikkert til å legge ut bilder underveis :)

1 kommentar:

Hanne sa...

hihi :) Kjenner meg igjen fra da Milla ropte "Bestefar!" og pekte på en av fedrene i barnehagen... *kremt*