onsdag 12. mai 2010

1 år siden....

For et sår siden lå jeg på sykehuset og hadde sykt vondt.. Jeg hadde ennå ikke fått epidural, men nå var det like før vi fikk se prinsen vår for aller første gang.. Dagen i dag har vært utrolig spesiell.. Hver time som har vært, har jeg husket hva vi gjorde for akkurat 1 år siden..  Utrolig spesiellt, og veldig vemodig.. Må faktisk helt ærlig innrømme at jeg savner det bittelitt. Selvom jeg sa da "ALDRI MER, og denne gangen mener jeg det".. Hehe..

I dag har Matheo også vært på 1 årskontroll. Han veier 10,8 kg, og er 74 cm lang. Han er en stor og perfekt, fin gutt. Vi skulle bare kutte ut lettmelka og gi ekstra lettmelk isteden.. ;) Han fikk også to vaksiner, ett i hvert lår.. De var ganske vonde, men det gikk fort over.. Legen sjekket også øynene hans for sjeling osv, som er standard sjekk på 1 årskontroll. Og det så ut som øyene var helt fine på han :o) Men hun henviste oss videre til øyelegen for det, siden storesøster har indre sjeling.. Krysser fingrer og håper at han har fine øyne der også.. Selvom vi er veldig forberedt på lappebruk og kanskje briller der også....

Nå er det kakebaking til den stor gullmedaljen som gjelder.. I morgen er det jo så klart skikkelig feiring av verdens beste prins, som fyller 1 år.. Vi gleder oss masse til og feire den store dagen.. Da er det jo faktisk 1 år siden familien møttes på sykehuset for å se vakringen for første gang også!

Famebildene kom i posten i dag, og vi kunne ikke vært mer fornøyde!:o) Her er noen godbiter av vakringene :o)

Ingen kommentarer: