onsdag 5. mai 2010

Veeeldig god planlegging..

Blir nesten litt småsliten av systemet vårt, og det er så vidt jeg henger med selv, om åssen vi skal gjøre det nå framover... Altså.. I dag skulle Kris på jobb igjen. Og Matheo skulle til tanta hans. Hun er nanny'en vår nå i noen uker framover :-) Jeg gikk av gårde, sånn jeg rakk 9- toget. Og Kris leverte Isabelle noe senere.. Jeg syns det faktisk var ganske deilig og ta toget, og gå den lille biten fra stasjonen og opp til jobben... 
Ved 13-tiden dro Kris for å levere minstemann til nannyen, så dro han ned til min jobb etter det med bilen, og bilnøkler.. Da jeg var ferdig på jobb dro jeg og hentet snuppen og deretter rett til barnehagen og hentet snuppa.. Ja, sånn blir det den ene uka, når Kris jobber sent. Neste uke blir det omvendt... :-) Vi er hvertfall gode på planlegging. Hehe!
Alt hadde foressten gått kjempefint hos tanta til Kris i dag. De hadde storkost seg, og Matheo hadde selvsagt (?!) ikke gråtet en eneste gang..;) Han hadde spist MASSE mat gjennom dagen, og de hadde vært ute på trilletur i det fine været.. Han ville faktisk neste ikke bli med meg hjem igjen.. Syns det er veldig greit sånn som vi gjør det nå, for da blir jo ikke starten i barnehagen så veldig tøff for oss alle heller. 

Det ble en uvanlig, sen dag for snuppa i barnehagen i dag, men sånn er det nødt til og bli den ene uka.. Trøsten er jo at vi leverer henne jo nokså sent hver dag, så helt fulle dager blir det uansett :o)


Isabelle er veldig glad i den vakre lillebroren sin også♥

Jeg har kjøpt invitasjoner til bursdagen til Isabelle i dag og, gjett om hun gleder seg, og syns det er stas og be barn fra barnehagen og de andre vennene sine.. Tror det blir en skikkelig fin feiring for henne også.. 
Nå er hodet mitt fyllt opp av planlegging av Matheo sin bursdag som vi skal ha første del av nå til lørdag, og neste feiring den 13.. Har store planer om å lage en skikkelig fin prinsekake, og så klart en prinsessekake til snuppa. Gleder meg! :-)

Ingen kommentarer: