tirsdag 11. mai 2010

Begrepet: 1 er som 1(ingen) og 2 er som 10..

.. stemmer i hvertfall her...Hvertfall på morgene.. I går var første dagen jeg skulle levere begge unger, og ordne oss OG komme oss avgårde, sånn jeg skulle rekke jobben.. Vel.. Det ble et kaos uten like.. Vekkeklokka ringte kl 8. Og Isabelle nekter og stå opp dagen, og Matheo sover helst til 8.30 om dagen han også, men da MÅTTE vi opp.. Isabelle måtte jeg kle på mens hun lå og sov. Og hun prøvde hele tiden og legge seg under dyna igjen, og sove videre.. Alt ble et stress, for det er ikke bare bare og kle på en 4 åring.. De skal nemlig gjøre det heeelt selv, i sitt eget tempo.. Etter yttertøyet var på, bagen til Matheo og sekken til Isabelle var pakket, jeg endelig hadde sminket meg, håret var det bare og glemme, kunne vi komme oss av gårde.. Jeg rakk jobben:o) Hehe..
Etterhvert kommer man sikkert inn i ordentlige rutiner, og da går det lettere.. Og så klart blir det nok lettere når begge to skal leveres på samme sted også..

Idag har jeg fri, og vi sov leeenge alle 3. Vi sov til 8.30! Deilig. Isabelle var vel ikke i barnehagen før kl 10, godt og ha en stille og rolig morgen hjemme først.
Jeg og Matheo dro til ski på trening etter hun var levert i barnehagen..
I morgen er det 1 år siden prinsen var på vei ut.. Utrolig rart og vemodig.. Dette året har gått utrolig fort..
Altfor fort!  Til torsdag skal prinsen feires med familien. Det blir veldig hyggelig:o)

Ingen kommentarer: