tirsdag 4. mai 2010

Fri i dag, og full pakke... :-)

Dagen i dag startet med at vi sto opp, spiste frokost, og jeg og Isabelle dro avgårde.. Isabelle skulle til barnehagen, og jeg til ski og trene.. Må benytte meg av de sjansene jeg har med å trene, for det er ikke like god tid til det lengre..
Etter treninga dro jeg innom storsenteret for å se om jeg fant noen fine , nye klær... Til meg for engangs skyld.. Men jeg fant faktisk ingenting. Jeg hadde litt dårlig tid, så sånn stress-shopping, er ikke noe poeng egentlig..

I morgen starter Kris på jobb igjen.. Disse 6 uker med pappaperm har jammen meg gått fort! Så tanta til Kris, skal passe Matheo de dagene vi er på jobb, fram til Matheo starter i barnehagen i august. Vi var der i dag med liste over soverutiner, middagstider osv.. Haha.. Her kommer hønemor og hønefar (høner er ingen maskuline dyr, men samme det). Uansett, så er ikke Matheo noe skeptisk eller redd for å være der, ennå. Håper bare det går like fint i morgen, når Kris har dratt derfra...

Ble pannekaker til kveldsmat i dag.. Da var det ei lita snuppelure som ble veeeldig fornøyd... :-)

Ingen kommentarer: