fredag 2. april 2010

Hjemme fra legevakta

Vi dro 4, og kom hjem 2. Vi dro til legevakta, og leverte ungene hos mormor, siden vi regnet med det skulle ta litt tid, og at vi måtte til fredrikstad i kveld. Men vi kom inn på sekundet vi hadde time, og ble ferdig på et kvarter. Røngten skal jeg tilbake til tirsdag og ta i askim istedet. Jeg fikk masse sterk smertestillende. Så håper det hjelper. Er jo uansett ikke noe å gjøre med, om det er brudd eller brist. Men han regnet med det er ett brudd, siden det gjør såpass vondt, og alt jeg gjør er veldig smertefullt.
Så nå sitter vi her helt alene. Og det er helt stille i huset. Deilig. Vi har jo aldri hatt barnefri for begge ungene, uten at vi skal bort eller noe. Deilig og bare kunne slappe av på sofaen, og vite at man kan sove lenge i morgen tidlig. Da har vi planer om og dra på østfoldbadet. Bare rumpa mi tillater det.. :S
Vi har også bakt verdens beste skolebrød og skillingsboller i dag.. Nam nam.. De var så utrolig gode!! Tenkte å legge ut bilde, men de vil bare friste noe så innmari, at det blir dårlig gjort og legge det ut.. Hihi:p

2 kommentarer:

Amélie sa...

Det var bra det gikk så fort på legevakten da. Sånt kan jo ta dritlang tid. Da var du heldig:) Bra med smertestillende! God bedring:) Kleeeem

Veronica:o) sa...

Ja, det var veldig bra, og ganske overraskende at det gikk så fort. Jeg rakk ikke gå på do først en gang.. hehe:) I dag er jeg en del bedre, siden jeg endelig har noen smertestillende som hjelper litt hvertfall :o) Håper det fort blir helt bra! Er jo totalt ubrukelig om dagen..:(