søndag 18. april 2010

Jordbær, sludd og salg!

I dag har jeg sortert nesten alt av babyklær etter snuppa.. Var rart og se igjen alle de bittesmå, nydelige babyklærne som hun har brukt, og det vekket masse minner av hvert plagg jeg tok opp. Vi fikk solgt babykurven, vippestolen og litt babyklær. Deilig og bli kvitt litt og, for sånt tar stor plass.. Og man vet jo aldri når 3.mann kommer... HAHA. Neida, h*n  kommer nok aldri :p Men uansett klarer jeg nesten ikke og bli kvitt noe som helst, så jeg tar nok vare på mesteparten av det.. Enn så lenge ;) Hihi.

Jeg og Isabelle dro på en liten besøkstur til Linda og Mathias. Var koselig og se dem igjen, og Isabelle koste seg med jordbær og sjokolade.. Jeg og da :-)

Til uka skal jeg på plantasjen, og kjøpe inn litt blomster og pynt til ute.. Blir gøy og endelig kunne begynne og gjøre det litt koselig der også. Har også et ønske om å plante ett epletre:-)

Siden det har vært all slags vær her i dag, type 4 årstider sånn ca, har vi holdt oss mest innendørs.. Den sluddinga, regnet og stormen kan være ute for seg selv. 
Ja, nå er det vålerenga som straks skal på skjermen.. Yihaaaw!! Klarer nesten ikke vente.. Ehh :P
Ha en fortsatt fin søndagskveld alle sammen :o)

Ingen kommentarer: