fredag 2. april 2010

Au, au, rumpa mi.... :(:(

Halebeinet mitt blir bare værre og værre... Jeg ringte legevakta ista, og hun jeg snakket med, syntes det virkelig hørtes ut som ett brudd. Fikk time der i ettermiddag, så blir jeg evnt sendt videre til fredrikstad sykehus for å ta rønkten. Jeg har så utrolig uflaks. Nå som jeg skal begynne og jobbe også.. Men det klarer jeg nok for det. For det og stå går ganske greit. Men alt annet er bare å gi opp.
Det er forferdelig kjedelig påskevær om dagen, så det gjelder samtidig og finne på mest mulig innendørs. Ute er det jo storm, og det regner sidelengs, så da frister det lite og gå ut.
Nå baker vi boller og skolebrød, så får vi besøk i kveld. Hvis jeg ikke tilbringer hele kvelden på fredrikstad sykehus da:S Håper jeg slipper det.

Ingen kommentarer: