tirsdag 6. april 2010

Hjemmesnekring og besøk :o)

I dag er siste dag før jeg begynner på jobb... Gruer meg til å være så mange timer borte fra Matheo.. Men gleder meg til å komme meg ltt vekk, prate med kollegaer og kunder igjen, og gjøre det jeg syntes er gøy. Litt redd jeg er litt treig i starten, at jeg blir forsinket osv, men håper også at jeg kommer fort inn i det igjen. Har jo hatt litt trening hjemme også. Så jobber jeg 70 %, så mye tid hjemme med familien får jeg også:-)

I dag var det barnehage igjen for snuppa. Det var deilig, for både henne og oss.. Blitt mange dager hjemme nå. Hjemme har Kris lagd en skohylle til gangen. Skikkelig skreddersydd, for den passer nå akkurat inni en "grop" som er på ett rart mål, vi ikke har funnet noe annet som passer. Nå skal jeg bare SY pute som skal ligge oppå. Blir nok veldig bra!
Litt utpå dagen, hentet vi snuppa, så dro vi til oldemor på langhus. Der spiste vi pølser. Og les: Snuppa har begynt å like pølser!! Helt utolig. Hun har seriøst ALDRI likt det, alltid spyttet det rett ut. Men i påsken grillet vi pølser på tur, og da var det gjort. Så i dag spiste hun 2 pølser i lompe til middag. Bedre sent enn aldri her i denne familien. Gullgutten begynte jo med smokk når han var 6 mnd også:-)

Dagens gullkorn mens vi satt i bilen på vei hjem fra oldemor:
Isabelle: Her er den, dronningen! (Isabelle gir meg noe i bilen). 
Hun fortsetter: Prinsen sover...
Jeg: Hva er du da?
Isabelle: Jeg er en liten prinsesse, vel..
Jeg: Hva er pappa'n din da?
Hun blir stille... Tenker...
Isabelle: Han er sauen Shawn..
Til og med Matheo fikk latterkrampe da ja:o)

1 kommentar:

Lillehjertet sa...

hahahhaha, fantastisk!! :) Sauen Shaun er jo den tøffeste da! :) gulljenta!