onsdag 31. mars 2010

Borte bra, hjemme best :-)


Nå har vi kommet hjem, og gullbarna sover i sengene sine. Er veldig deilig og komme hjem til huset vårt igjen, etter vi har vært borte i noen dager.. Og ikke minst, komme hjem til normale rutiner igjen som spesiellt legging.. Det kan fort bli en del senere leggetider på slike turer..:S
I går på hytta skulle jeg og Kris stå på snowboard for siste gang før vi dro hjem igjen. Vi tok gondolheisen på toppen, og da var det helt tettpakka med tåke og yr i lufta. Vi kjørte ned i en winterpark hvor Kris kunne kjøre i noen hopp og sånn.. Greit nok det, men rett nedi bakken var det så tett med tåke at vi ikke så 1 meter foran oss. Og vips, så satte jeg meg utfor ett svært hopp.. Og jeg kan da aldeles IKKE hoppe!!! Det endte med et kraftig tryn bakover, lua fløy flere meter (virket det som), og jeg fløy motsatt vei, og klarte og briste halebeinet mitt.. HUff og UFF! Det gjorde helt forferdig og j!?=//1""g vondt.. Jeg kunne ikke reise meg opp, og klarte så vidt ta på brettet igjen.. Det ene kjipe var at dette skjedde på toppen av bakken.... Etterhvert greide jeg og stå ned til midtveis, der gondolen hadde en stasjon, og jeg måtte ta heisen opp, og bli med den ned igjen. Snakk om uflaks.... Jeg skulle få en ambulansepatrulje til og komme og se når jeg kom ned, men det var så lenge og vente, så jeg tok brettet under armen, og tuslet tilbake til hytta.. Kris fikk så klart stå ett par runder til uten meg..  Nå kan jeg nesten ikke sitte, ikke å, ikke stå, og så vidt ligge på ryggen.. Håper det blir fort bra igjen...:S
 Ellers har vi hatt en kjempefin tur, med en dag hvor vi fikk stått masse på snowboard, uten særlig tryn, og litt gåing med ski på beina.. Isa-gullet har jo fått seg ski, hun er superstolt av de, og skal helst ha de på hele dagen, inne også :o) Har også blitt en god del kortspill, og veldig mye spising.. Hehe:p


Vi stilte også klokka på turen... Den timen merkes GODT om kveldene, for å si det mildt.. Ungene skal jo ikke sove lenger....

Jeg: Isabelle, nå skal vi på badet og pusse tenner, så skal du legge deg.....
Isabelle: Men se, mamma.. Det er jo ikke mørkt ute enda.... (peker ut)
Jeg: Men nå er det snart sommer, så da bli det nesten ikke mørk på kveldene lenger...
Isabelle: (Klapper 3 ganger i hendene, og har verdens største smil) Da trenger vi ikke sove mere da.. :-)

Takk gud, for at det ikke er sånn det fungerer ;-)


4 kommentarer:

Amélie sa...

Hei:) Virker som om dere har hatt det kjempekos! Fine bilder! Men stakkars deg og rumpa di da:( Håper du blir fort bra!:) Klem

Veronica:o) sa...

Hei :o) Ja, vi har hatt en veldig fin tur. Veldig deilig og komme seg litt bort også.. Skulle ikke dere reise likevel?
Ja, huff.. rumpa mi er det virkelig synd på altså.. Haha.. Det gjør så sykt vondt... Men hjelper nok lite og dra til lege også.. Håper det blir fort bra igjen ja :o) Vi må møtes snart igjen da! :o)

Klem

linda sa...

Så ut som en fin tur!! Deilig å komme seg litt bort!! Så fint at man ikke trenger å sove mer da.. det var nytt for meg.. hehe.. ;) Klem klem

Amélie sa...

Joda, vi skulle oppover, men jeg var fortsatt syk (har ørebetennelse ENDA:/) og orket ikke dra. Men jeg insisterte på at Stian og Caspian tok seg en tur til familien, så kunne jeg være hjemme å slappe av og bli frisk, og de kunne komme seg på litt ferie og slippe min syting;( De dro på søndag, kom hjem i går, men jeg er enda ikke frisk. Dauer snart av det øret:( Er jo halvdøv, har vondt og øresus...

Må møtes snart ja, over påske eller noe når jeg er frisk igjen:) Åssen blir det med treninga nå da? Som rumpa har slått seg vrang:/? Ikke bra for en treningsnarkoman som deg :P
Klem